SEO

SEO je zkratka anglického „search engine optimization”. V českém prostředí se používá „optimalizace pro vyhledávače” nebo někdy „optimalizace nalezitelnosti”. Jsou to metody, které vám pomohou se dostat na přední místa ve vyhledávačích a přivést z nich na svůj web organickou, tedy neplacenou návštěvnost.
Cílem optimalizace webových stránek pro vyhledávače je přivádět na vaše webové stránky víc relevantních návštěvníků z organického (neplaceného) vyhledávání.

K čemu je dobré SEO?

  • Zvýšíte návštěvnost z organického vyhledávání (z vyhledávačů)
  • Ovlivnění výsledků vyhledávání relevantních klíčových slov ve vyhledávačích - snažíte se zlepšit pozici ve vyhledávačích na relevantní klíčová slova
  • Dlouhodobý zdroj návštěvnosti zdarma - máte-li kvalitní obsah webových stránek, vyhledávače vám budou posílat nové návštěvy i v dlouhodobém horizontu
  • Díky organickým návštěvám roste povědomí o vašich stránkách. Budete tak v delším časovém horizontu získávat i přímou návštěvnost.
  • Za návštěvy z vyhledávačů nic neplatíte, ale to neznamená, že jsou "zadarmo". SEO je investice do budoucna a může být i nákladná. 

Chcete pomoci řešit SEO?

Ozvěte se nám

Zdroj dynamické sekce: Služba insider (Rubrika)

Chcete kontaktovat insidera?

Ozvěte se nám

Víte, že existuje tiskárna, která vytiskne logo, texty, grafiku nebo fotografie přímo na zeď?

Prozkoumejte:

tisk_na_zed_logo.jpg

inPage - webové stránky s AI, doménawebhosting